OŠ Vladimir Nazor
Slavonski Brod

Brum-brum

Stranica mog dnevnika

Četvrtak je,zadnji dan mjeseca svibnja.Danas idemo na ekskurziju na Plitvička jezera.Zato sam se morala ustati rano,čak u 4:45.
       Doručkovala sam i obavila svoje higijenske navike,jer u 5:30 smo morali biti ispred škole.I napokon došlo je vrijeme.Stavila sam svoj ruksak i malu torbicu na leđa.I mama i ja smo se uputile prema školi.Ispred škole došao je autobus.Kada smo svi bili na broju krenuli smo.Ja sam sjedila s Lanom,a pokraj nas su bile Jelena i Antonija.Lana i ja smo kartale,gledale moje crteže i gledale slike na mobitelu.No nedugo nakon pola sata bilo mi je muka,ali ostale detalj ne bih željela spominjati.I evo stali smo na prvo odmorište. Pojela sam pecivo i krenuli smo dalje.Prolazili smo kroz različita mjesta.Kroz prozor smo mogli vidjeti kuće,stabla,šume i različito grmlje.Bližili smo se odredištu,nakon drugog stajanja ,vidjeli smo rijeku Koranu i Kupu.Prolazili smo kroz grad Karlovac. I evo ga!Rastoke koje leže na rijeci Slunjčici.Došli smo na Plitvice.Malo smo se osvježili pa smo krenuli u obilazak.Prolazili smo kroz šumu i  penjali se stepenicama.Došli smo do jezera.Ja sam željela slikati patke,ali sam se spotakla o kamen.Vozili smo se brodicom do druge strane jezera.Vidjeli smo velike i male slapove.Različite zaštićene biljke i jezera. Nedugo zatim počela je padati kiša.Stavili smo svoje kabanice i zaštitili se od kiše.Kada je kiša prestala došli smo s brodicom do suvenirnice.Kupili smo neku stvarčicu za uspomenu i krenuli smo dalje u obilazak.Vidjeli smo najveći slap "Veliki slap" kod kojeg je bilo najviše ljudi,on je visok 78m.Kada smo se slikali,vozili smo se vlakom.U 16 sati išli smo ručati.Za ručak smo imali meso,juhu,pomfri i salatu,a za desert smo imali sladoled.Kada smo pojeli svi oni koji su morali popiti tabletu su popili,a među njima sam bila i ja.
            Na povratku kući igrali smo kviz.Jelena je bila prestavnik našeg razreda i naravno pobjedila je.Mislim nitko nije ni sumnjao u nju.Ovo je bilo lijepo iskustvo i svakako bih ga ponovila.

Astrid 4.b

(#) 09.06.12 06.32 Gornja_Vrba    komentari (2) dodaj komentar
Astrid, jako mi se sviđa ova stranica tvog dnevnika. Pohvalno je što pišeš dnevnik jer ćeš se tako moći podsjetiti zanimljivih događaja i doživljaja, vježbati pismeno izražavanje te pratiti i njegovati osobni razvoj! Sugestija:Kad god možeš priloži svom dnevniku i pokoju fotografiju ! Srdačno te pozdravljam i želim puno uspjeha u novoj školskoj godini ! Vesna Šimić  (15.09.12 02:47 )
Hvala!!!Poslušat ću vaš savjet.   (24.09.12 02:14 Astrid)
Arhiva: BLOG: Gornja_Vrba

ULAZ U BLOG MASTER
user
pass
ajoj neznam pass
pomozite mi...

On-line časopis učenika područne škole u Gornjoj Vrbi.